Navigation af visninger

I dag

Arvegods – giv visdom videre

Lumsås Sognegård Oddenvej 83, Lumsås, Nykøbing, Danmark

Kom og opdag, hvad der ligger af værdifulde erfaringer i dine gemmer – og i kirken.

Syng julen ind med Sigurd Barrett

Højby Kirke Bag Kirken 6, Højby, Danmark

Koncerten er for hele familien og løber af stablen søndag d. 22. december kl. 15. Alle kan være med til at synge julen ind sammen med Sigurd. Med på scenen har Sigurd Eskild Dohn, der spiller forskellige instrumenter.

Kirkekaffe

Menighedshuset Bag Kirken 5, Højby, Danmark

Efter gudstjenesten er der kirkekaffe i menighedshuset.

Fælles sogneudflugt

Turen går i år til Ishøj Strandpark, Vejleå kirke, andelslandsbyen Lillesyd og Vallø Slotspark.

200 kr.

25 års jubilæum

Højby Kirke Bag Kirken 6, Højby, Danmark

Den 1. august 2023 har kirkegængere i Højby kunnet glæde sig over Lene Søndergaards orgelspil i 25 år! Kom og ønsk Lene tillykke med jubilæet søndag d. 13. august.

Friluftsgudstjeneste

Kirkegårdshaven Klintevej 24, Nykøbing Sj, Danmark

I år er den fælles friluftsgudstjeneste rykket helt ind i byens natur, på kirkegårdens plæne, der som regel er omgivet af blomster i august.

Konfirmandtilmelding 2024

Højby Kirke Bag Kirken 6, Højby, Danmark

Nye konfirmander tilmeldes søndag d. 27. august.

Først fejrer vi gudstjeneste sammen kl. 10.30, og så er der indskrivning af nye konfirmander i kirkens tårnrum. Konfirmationsforberedelsen begynder i ugen efter: Henholdsvis tirsdag den 29. august og torsdag den 31. august efter skoletid.

Serie af begivenheder Gudstjeneste

Høstgudstjeneste – Louise Buch Jensen

Menighedshuset Bag Kirken 5, Højby, Danmark

Den årlige høstgudstjeneste i menighedshuset.

Søndag 10. september kl. 10.30 fejrer vi, at årets høst er kommet i hus. Ved gudstjenesten medvirker Inger Helth på tværfløjte.

Herefter byder menighedsrådet på frokost samt øl og vand i menighedshuset.

Serie af begivenheder Læsekreds

Læsekreds

Menighedshuset Bag Kirken 5, Højby, Danmark

Arundhati Roy: De små tings gud.
En tragisk og underfundig fortælling om en indisk families skæbne i et land, hvor engelsk aristokrati, en spirende kamp for et bedre liv og det traditionelle kastesystem skaber kaos.